1 2 3 4

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Erzincan'da 8. Okul Öncesi Eğitim Şenlikleri başladı

Erzincan İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan 'Okul Öncesi Eğitim Şenlikleri' makam ziyaretleri ile başladı. Minik öğrenciler, İl Milli Eğitim Müdürü Necmi Özen ile birlikte Vali Selman Yenigün’ ü ziyaret ederek düzenlenecek etkinliklere davet etti.


8. Okul Öncesi Eğitim Şenlikleri kapsamında Vali Yenigün'ü ziyaret eden minik öğrenciler, Yenigün'e çiçek ve davetiye verdi.


Bir süre minik öğrencilerle sohbet eden Erzincan Valisi Selman Yenigün, "“Biliyorsunuz okul öncesi eğitim artık Milli eğitimimizin son derece önem verdiği bir çağ. Bu konudaki çalışmalarda hızla sürdürülecektir. İlimizde de aynı şekilde okul öncesi eğitimin tüm 4-6 yaş gurubu çocuklarımızın faydalanmasına yönelik hazırlıklarımızı devam ettiriyoruz. Yakın bir zamanda ümit ve temenni ediyoruz ki bu yaş gurubundaki çocuklarımızın hepsi okul öncesi eğitimi alarak temel eğitime başlayacak. Bu anlamda okul öncesi eğitimin son derece yararlı olduğu da gözleniyor. Bu anlamda da bu şekil bir karar verilmiştir. Buradaki yavrularımızın hepsi temel eğitimin adayıdır.” dedi

0 yorum:

Yorum Gönder